pierwszy telefon stacjonarny

Widzisz odpowiedzi znalezione dla zapytania: pierwszy telefon stacjonarny





Temat: ciekawa oferta Sferii
Sferia wprowadziła nową usługe Nomadic na kartę - pierwszy telefon
stacjonarny bez umowy, rachunków i abonamentu.

Sferia oferuje dwa zestawy z telefonami Hisense oraz G-Mode w cenie 95
zł. Dostępny starter z numerem i kwotą 7 zł, po aktywacji posiada 3
miesiące ważności połączeń wychodzących i 6 miesięcy połączeń
przychodzących.

http://telepolis.pl/news.php?id=11037

Przeglądaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: ciekawa oferta Sferii


Sferia wprowadziła nową usługe Nomadic na kartę - pierwszy telefon
stacjonarny bez umowy, rachunków i abonamentu.

Sferia oferuje dwa zestawy z telefonami Hisense oraz G-Mode w cenie 95
zł. Dostępny starter z numerem i kwotą 7 zł, po aktywacji posiada 3
miesiące ważności połączeń wychodzących i 6 miesięcy połączeń
przychodzących.

http://telepolis.pl/news.php?id=11037


Czyli (chyba lepiej?) :)
http://www.sferia.pl/index.php?action=page&cid=1&pid=1430
Lub jak kto lubi z zakładkami:
http://www.sferia.pl/index.php?action=page&cid=758

Zobaczymy, co z tego wyjdzie.
Ja sobie chyba zamówię te dwa nowe modele telefonó... (ale do
abonamentowego Nomada raczej...)

Przeglądaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: ciekawa oferta Sferii
Sempiterna pisze:

| Sferia wprowadziła nową usługe Nomadic na kartę - pierwszy telefon
| stacjonarny bez umowy, rachunków i abonamentu.

| Sferia oferuje dwa zestawy z telefonami Hisense oraz G-Mode w cenie 95
| zł. Dostępny starter z numerem i kwotą 7 zł, po aktywacji posiada 3
| miesiące ważności połączeń wychodzących i 6 miesięcy połączeń
| przychodzących.

| http://telepolis.pl/news.php?id=11037

Czyli (chyba lepiej?) :)
http://www.sferia.pl/index.php?action=page&cid=1&pid=1430
Lub jak kto lubi z zakładkami:
http://www.sferia.pl/index.php?action=page&cid=758

Zobaczymy, co z tego wyjdzie.
Ja sobie chyba zamówię te dwa nowe modele telefonó... (ale do
abonamentowego Nomada raczej...)


zasieg usługi..Warszawa i okolice....?

ToMasz

Przeglądaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Przeniesienie numeru w TPSA - problem
Witam Grupowiczów,
Będę wdzięczny za podpowiedź jak dalej rozgrywać problem z monopolistą (czyt.
TPSA). Tak się złożyło, że wyprowadziłem się z W-wy na wieś (tzn. pod W-wę).
Kilka tygodni wcześniej złożyłem odpowiednie zlecenie w TPSA na przeniesienie
numeru telefonicznego wraz z usługami (ta sama strefa numeracyjna - 22). Po
ustawowych 3 tygodniach otrzymałem odpowiedź, że nie jest to możliwe bo
lokalizacja znajduje się poza siecią TPSA i ew. mogę złozyć wniosek o
założenie nowego telefonu z możliwością przesunięcia realizacji do 18
miesięcy. Rzeczywistość jest taka, że wzdłuż ulicy, przy której stoi dom
biegnie sobie napowietrzna sieć TPSA i wszyscy sąsiedzi wokół mają telefony
więc uzyskana odpowiedź jest nieprawdziwa (kilka miesięcy wcześniej wnioski o
przyłączenie do sieci na tej samej ulicy były realizowane w ciągu kilku dni).
Ponieważ w starym miejscu zamieszkania zablokowałem możliwość rozmów
wychodzących pewnie na razie nie uniknę płacenia abonamentu, czy macie pomysł
jak dalej postępować żeby nie utracić starego numeru i nie płacić za
abonament? Czy myślicie, że taka odpowiedź TPSA to jakiś "kruczek" - no bo
zrozumiałe byłoby dla mnie gdyby odpowiedzieli, że "brak wolnych numerów w
centrali" czy coś podobnego - ale może taka przyczyna zmusiłaby ich do
skrócenia tego obligatoryjnego terminu 18 miesięcy?
Rozumiem też chęć TPSA do zmuszenia mnie do założenia telefonu bo musiałbym
zaakceptować nową taryfę a nie taką jaką płacę za "stary numer". Jedyny
powód, który zmusza mnie do podtrzymywania z TPSA jakichkolwiek umów to
konieczność szybkiego dostępu do internetu - na razie muszę się zadowolić tym
co oferuje Plus w tym rejonie czyli EDGE - pewnie na UMTS jeszcze długo
będzie trzeba czekać :(
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie pozwalające popsuć trochę krwi
monopoliście mającego za nic zwykłych "userów" (Jeszcze im nie zapomniałem
ponad 15 lat czekania na pierwszy telefon stacjonarny).
Pozdrawiam, Ed.
Przeglądaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Przeniesienie numeru w TPSA - problem
Rzeczywistość jest taka, że wzdłuż ulicy, przy której stoi dom
biegnie sobie napowietrzna sieć TPSA i wszyscy sąsiedzi wokół mają
telefony
więc uzyskana odpowiedź jest nieprawdziwa (kilka miesięcy wcześniej
wnioski o
przyłączenie do sieci na tej samej ulicy były realizowane w ciągu kilku

dni).

No niekoniecznie.
Taka sieć napowietrzna zbiega się w szafie kablowej przez ktorą przechodzi
tzw. "kablel pierwszej klasy".
To on biegnie już do centrali (pod ziemią).
O ile na słupach możńa dołożyć nowy pzrewód aby Ciebie obsłuzył, to moze się
tak zdarzyć iż w kablu pierwszej klasy wszystkie pary są już zajęte (lub
została "żelazna rezerwa").
Mało to prawdopodobne ale moze byc.
No i wtedy właśnie faktycznie bedzie BMT (Brak Możliwosci Technicznych).
Zawsze możesz przenieść numer nie do innej lokalizacji a do .... innego
operatora.
Spróbuj się dowiedzieć, czy w okolicy działa np Netia (wiele podwarszwskich
miejscowosci ma możliwość załozenia telefonu w Netii a ta oferuje też
szerokopasmowy internet).
W okolicach Piaseczna bodajze można się zwrócic też do Dialogu.
Gdyby i to nie wypaliło to mógłbyś przenieść numer do Sferii (operator
świadczący usługi radiowo) i wskazać nową lokalizację (moze zasięg tam
jest).
No ale w Sferii z internetem (szerokopasmowym) kiepsko.


Ponieważ w starym miejscu zamieszkania zablokowałem możliwość rozmów
wychodzących pewnie na razie nie uniknę płacenia abonamentu, czy macie
pomysł
jak dalej postępować żeby nie utracić starego numeru i nie płacić za
abonament? Czy myślicie, że taka odpowiedź TPSA to jakiś "kruczek" - no bo
zrozumiałe byłoby dla mnie gdyby odpowiedzieli, że "brak wolnych numerów w
centrali" czy coś podobnego - ale może taka przyczyna zmusiłaby ich do
skrócenia tego obligatoryjnego terminu 18 miesięcy?


Kruczka nie mozna wykluczyć. Oni bardzo chcą aby abonenci majacy nie
sprzedaane obecnie lany taryfowe nie przenosili numerów i wciskają kity ze
musi byc nowa umowa.
Choć gdyby w tym miejscu mieli zakładać Ci telefon radiodostępowy NMT to
numer i tak musiałbyś mieć inny (choć technicznie mogli by sprawić iż
mógłbyś korzystać ze starego ale nie wiem czy to robią).
Wszak "przeniesienie stacji telefonicznej" a tak to się nazywa - moze sie
odbyć z zachowaniem dotychczasowego numeru albo bez zachowania.
Mozesz mieć więc nawet inny numer (radiodostepowy) ale zachować stary plan
taryfowy.
Niestety w wypadku radiodostępu NMT nie ma możliwosci na szerokopasmowy
internet.
Opróz tej technologi w okolicach Warszwy TPSA _ZAKŁADA_ (bo musimy rozróżnić
co zakłada a co używa bo jest jeden system któy jest w użyciu ale już nie
jest montowany abonentom) albo NMT albo tam gdzie jest zasięg AirLoop.
O ile na AirLoop możesz mieć i szerokopasmowy internet (jako tako
szerokopasmowy) i ISDN to na NMT nic z tych rzeczy.
AirLoop chodzi jako radiodostępy i w samym mieście (gdzie nie mają kabli) to
czasem zasieg jest i na bliższych miejscowosciach podwarszawskich.
Np w takich Mościskach na pewno jest ale do tej pory zakładali tam WLL CDMA
(czego jż nie zakładają bodajrze ale abonenci na tym pracują).
Po drugiej stronie ulicy Estrady (należącej już administracyjnie do Warszawy
choć chalupki wyglądają tak samo) zakładano AirLoop z BTSem na biurowcu
CEMATu.
Nie wiem czy teraz dało by sie wytartgować jakiemuś nowemu abonentowi aby mu
w Mosciskach założyli AirLoop a nie NMT.
Może ?.....


Rozumiem też chęć TPSA do zmuszenia mnie do założenia telefonu bo
musiałbym
zaakceptować nową taryfę a nie taką jaką płacę za "stary numer". Jedyny
powód, który zmusza mnie do podtrzymywania z TPSA jakichkolwiek umów to
konieczność szybkiego dostępu do internetu - na razie muszę się zadowolić
tym
co oferuje Plus w tym rejonie czyli EDGE - pewnie na UMTS jeszcze długo
będzie trzeba czekać :(
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie pozwalające popsuć trochę krwi
monopoliście mającego za nic zwykłych "userów" (Jeszcze im nie zapomniałem
ponad 15 lat czekania na pierwszy telefon stacjonarny).
Pozdrawiam, Ed.


Spróbuj się skontaktować z :
"Biuro Pelnomocników Prezesa Spółki d.s. Interwencji
Telekomunikacja Polska S.A.
ul. Twarda 18,
00-105 Warszawa
tel. 0-22 527-27-36 (to jest telefon do sekretariatu prezesa i trzeba
poprosić o połączenie z "interwencją").
Tam opowiedz sprawę i moze się okaże, ze to "niechcemisie" monterskie
odpisały zza biurka, ze BMT a jak by popatrzeć kogo (jakąś starą babcie co
Neostrady nie potrzebuje) przepiąć na PCM to by sie para dla Ciebie
znalazła.

pozdrawiam,
vari

Przeglądaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • klimatyzatory.htw.pl